ویدیو | خنگ‌ترین دزد در سرقتی باورنکردنی

دزد عجیبی که پس از سرقت به دنبال اسلحه خود باز می‌گردد.
کد خبر : ۲۳۰۱۷

سازمان هواشناسی کشور در خصوص افزایش گرادیان فشار سطح زمین و وزش باد نسبتا شدید تا شدید، خیزش و نفوذ گردوخاک هشدار سطح زرد صادر کرد. زمان شروع این مخاطره فردا جمعه ۲۶ خرداد است و شنبه ۲۷ خرداد پایان می یابد.

منطقه اثر آن نیز در روز جمعه استان‌های سمنان، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، یزد، کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، ایلام، خوزستان و بوشهر و در روز شنبه شرق و جنوب سمنان، خراسان رضوی، ایلام، خوزستان و بوشهر است.

بر این اساس در مناطق مستعد خیزش گردوخاک، کاهش شعاع دید و کاهش کیفیت هوا، احتمال خسارت به تجهیزات شهری و برون شهری از جمله سقوط بنر، تابلوهای تبلیغاتی، داربست‌ها و سازه‌های موقت، احتمال سقوط اشیاء از ارتفاعات و احتمال شکستن نهال‌ها و درختان کهن‌سال پیش‌بینی می‌شود.

در همین راستا سازمان هواشناسی کشور به اجتناب از تردد غیر ضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان، احتیاط در تردد جاده‌ای، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، احتیاط در فعالیت‌های عمرانی، احتیاط در عبور و مرور و عدم پارک خودرو در حاشیه ساختمان‌های نیمه کاره و درختان کهن‌سال توصیه کرده است.

هشدار زرد رنگ به معنای این است که پدیده‌ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی را ایجاد کند. این هشدار برای آگاهی مردم صادر می‌شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده‌ای جوی داشته باشند که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد. از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدارها قرار می‌گیرند تا اگر لازم باشد تمهیداتی را بیندیشند.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
خبرفوری
مجله زندگی
ارسال نظر